برگزاری مسابقه مهمانی خدا در شهرستان مهریز

یزدفردا "مسابقه استانی مهمانی خدا با حضور قرآن آموزان مهریزی توسط موسسه قرآنی مهد قرآن حضرت صاحب العصر (عج) مهریز برگزار شد.
به گزارش یزدفردابنابراعلام  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، در این مسابقه که بصورت استانی و از سوی موسسه قرآنی مهد قران به انجام رسید شهرستان مهریز پس از مرکز استان با 1100 نفر شرکت کننده بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.
سوالات این مسابقه از متن کتابچه ای شامل ادعیه ، اعمال و زیارات مخصوص ماه مبارک رمضان طراحی شده بود و در پایان جوایز بسیار ارزنده ای به برندگان آن اهدا خواهد شد.
سید کاظم کمالیان ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، در بازدید از محل برگزاری آزمون خواهران در مجموعه ورزشی شکیب از مدیریت این موسسه و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقه تقدیر نمود.
در این مسابقه تعداد 800 نفر از خواهران در مجموعه ورزشی شکیب و تعداد 300 نفر از برادران در مسجد جامع ولیعصر (عج) مهریز به رقابت پرداختند.
لازم به ذکر است موسسه قرآنی مهد قرآن از فعالترین موسسات قرآنی در بین 4 موسسه قرآنی شهرستان می باشد که آخرین مراحل صدور مجوز آن در مرکز هماهنگی و توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام است.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا